European Repair Centre | Omron, Россия

Войти в систему

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Изменить пароль

Возникли технические проблемы. Ваша форма не была отправлена. Примите наши извинения и повторите попытку позже. Детали: [details]

Download

Зарегистрируйтесь

Возникли технические проблемы. Ваша форма не была отправлена. Примите наши извинения и повторите попытку позже. Детали: [details]

Download

Спасибо за регистрацию на сайте компании Omron

На ваш электронный ящик отправлено письмо для завершения регистрации учетной записи

Вернуться на вебсайт

получите прямой доступ

Ниже укажите ваши личные данные и получите прямой доступ к информации на данной странице

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Возникли технические проблемы. Ваша форма не была отправлена. Примите наши извинения и повторите попытку позже. Детали: [details]

Download

Благодарим вас за проявленный интерес

Теперь у вас есть доступ к European Repair Centre

Письмо с подтверждением отправлено на адрес

Перейти к странице

Пожалуйста, или получите прямой доступ к скачиванию данного документа

European Repair Centre

This is why you can rely on our service:

  • European Repair Centre with well trained engineers, the latest technologies and a high level of quality.
  • Direct pick up from and delivery to the customer, anywhere within the European Union.
  • Free repair service for products under warranty.
  • Fixed repair price for products when the repair is not covered by warranty.
  • Repaired products receive a 1-year warranty on any replaced or repaired component.
  • The repaired product is returned with our standard repair report.

If you complete the Repair request form we will send you a quotation and expected repair lead time for your product excluding transportation time.

Omron's Repair Service

5 simple steps to our fast, transparent and reliable repair service.

1. Tell Omron what's wrong

If you need a repair, contact your distributor or the local Omron After-Sales service staff.

2. Repair authorisation
Omron will send you an acknowledgement of your request for a repair and, if applicable a quotation.

3. Pack the product for transport
Make sure the product is securely packed in a box.

4. Call your local DHL agency
Quote the special OMRON account number and DHL will collect your package.

5. DHL returns your repaired product
Your repaired and tested product, along with a repair report, is returned as soon as possible.